nuffnang ads

Tuesday, January 4, 2011

::JANGAN SIMPAN VIDEO2 LUCAH DALAM LAPTOP ATAU HP::

Disini saya ingin berkongsi beberapa pendapat kepada anda tentang penyimpanan video2 lucah dalam hp ataupun laptop. Benda2 sebegini sememangnya tidak boleh dibawa main kerana bnyak sudah iktibar yang saya perhatikan berlaku kepada teman2 saya sendiri.

Sekiranya video2 lucah tersebut disimpan bersama di dalam laptop atau Hp dan di masa yang sama di dalam nya terdapat surah-surah Al-Quran,maka sy nasihatkan eloklah dibuang benda2 lucah tersebut. Ia seperti menghina ayat-ayat suci Al-Quran dengan meletakkannya serumpun dalam benda2 yang tidak berfaedah tersebut.

Antara contoh akibat yang akan berlaku ke atas Hp atau Laptop anda::

1. Laptop/hp anda akan cepat rosak. (Berdasarkan pemerhatian saya ke atas teman-teman saya)
2. Pelbagai kejadian yang tidak diingini berlaku ke atas laptop atau hp anda contohnya hilang dicuri atau tercicir secara tidak sengaja.

Jadi saya nasihatkan jika anda benar2 syg akan brg2 anda beringatlah. Tiada gunanya anda menyimpan benda sebegitu dan hanya boleh merosakkan minda dan akidah kita.

Ikhlas Dari ANISA ALIYA. Assalammualaikum ^_^

No comments:

Blogger